FAQ – Otázky a odpovědi
1:44 Naše organizace nabízí poloviční cenu za prezentaci v zahraniční, než by musel platit módní tvůrce sám. Je drahá naše služba pro tvůrce s takovým dopadem? Vždy slyšíme, že je to drahé.
5:26 Která technika pomůže zvýšit pravděpodobnost úspěchu, když se klient rozhoduje mezi substituty?
10:58 Pokud se chystáte na obchodní jednání, jaká mu předchází příprava?
11:41 Prodávám produkt, který si klient umí jen těžko představit, a narážím spíše na argument, že ho nepotřebují.
14:40 Nabízíme software na míru a klientovi poskytujeme i celý tým, který software vyvíjí. Obecným argumentem klienta je, že je ochoten zaplatit pouze za jednoho člověka, což je ale neúčelné. Jak to klientovi vysvětlit?
17:16 Moje práce funguje na základě doporučení. Jak co nejvhodněji získám co nejvíce kvalitních doporučení?
19:43 Mám firmu zaměřenou na účetnictví a na podzim v kampani zacílíme právě na firmy. Jak zahajujete oslovení potenciálního klienta? Když začnu nabízet účetnictví, většina firem hned řekne, že účetního má.
23:31 Jaké vlastnosti nebo jakou osobnost má skvělý obchodník?