Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/web/virtuals/312889/virtual/www/wp-content/plugins/learndash-course-grid/includes/class-utilities.php on line 494
FAQ –⁠ Otázky a odpovědi - Online kurzy a e-learning

FAQ –⁠ Otázky a odpovědi

1:44    Naše organizace nabízí poloviční cenu za prezentaci v zahraniční, než by musel platit módní tvůrce sám. Je drahá naše služba pro tvůrce s takovým dopadem? Vždy slyšíme, že je to drahé.

5:26     Která technika pomůže zvýšit pravděpodobnost úspěchu, když se klient rozhoduje mezi substituty?                         

10:58   Pokud se chystáte na obchodní jednání, jaká mu předchází příprava?                           

11:41   Prodávám produkt, který si klient umí jen těžko představit, a narážím spíše na argument, že ho nepotřebují.                

14:40   Nabízíme software na míru a klientovi poskytujeme i celý tým, který software vyvíjí. Obecným argumentem klienta je, že je ochoten zaplatit pouze za jednoho člověka, což je ale neúčelné. Jak to klientovi vysvětlit?                         

17:16   Moje práce funguje na základě doporučení. Jak co nejvhodněji získám co nejvíce kvalitních doporučení?                         

19:43 Mám firmu zaměřenou na účetnictví a na podzim v kampani zacílíme právě na firmy. Jak zahajujete oslovení potenciálního klienta? Když začnu nabízet účetnictví, většina firem hned řekne, že účetního má.        

23:31  Jaké vlastnosti nebo jakou osobnost má skvělý obchodník?