Rozvoj obchodních kompetencí
⭐ Jak jsme trénovali hvězdy aneb věděním k prosperitě.
JAK SE NEBÁT ŘÍCT SI O PENÍZE?
5 KLÍČŮ PRO ÚSPĚCH VE VYJEDNÁVÁNÍ
JAK SE STÁT TÍM, KDO PRODÁ VŽDY, KDYŽ CHCE?
JAK SE ODLIŠUJÍ ÚSPĚŠNÍ OBCHODNÍCI OD NEÚSPĚŠNÝCH?
JAK ÚSPĚŠNĚ VYTVOŘIT VZTAH NA ONLINE OBCHODNÍ SCHŮZCE?
JAK TECHNOLOGICKY ZAJISTIT ZÁŽITEK Z ONLINE SETKÁNÍ, PORADY, VZDĚLÁVÁNÍ, PODCASTU?
JAK PŘI VYJEDNÁVÁNÍ ZVLÁDNOUT KAŽDOU NÁMITKU
JAK NA KLIENTA, KTERÝ ŘÍKÁ “JE TO DRAHÉ”?
OVLÁDNĚTE TECHNIKY ZDRAVÉ MANIPULACE!
JAK SI NAVOLAT SETKÁNÍ, KTERÉ POVEDE K UZAVŘENÍ OBCHODU?
JAK BY MĚL VYPADAT MAXIMÁLNĚ PRODUKTIVNÍ DEN OBCHODNÍKA?
JAK EFEKTIVNĚ NASTAVIT KPIs V OBCHODNÍM TÝMU
JAK „ULOVÍM“ KAŽDÉHO KLIENTA, KTERÉHO CHCI?
MANAŽERSKÉ ROZVOJOVÉ WEBINÁŘE
ŠETŘIT NEBO VYDĚLÁVAT? TO JE, OČ TU BĚŽÍ.
Předchozí Lekce
Další Lekce

JAK SI NAVOLAT SETKÁNÍ, KTERÉ POVEDE K UZAVŘENÍ OBCHODU?

Rozvoj obchodních kompetencí JAK SI NAVOLAT SETKÁNÍ, KTERÉ POVEDE K UZAVŘENÍ OBCHODU?
Předchozí Lekce
Zpět na Kurz
Další Lekce
Spravovat své soukromí
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Spravovat možnosti
{title} {title} {title}
Posun nahoru
Přihlásit se
Vstup do kurzu vyžaduje přihlášení. Zadejte své přihlašovací údaje níže.

Ztratili jste heslo?
Registrovat se
Prozatím nemáte účet? Vytvořte si jej!
Registrovat účet