Otázky a odpovědi – FAQ

Časová stopáž:

0:00 Pomohla by ke zkompetentnění nabídka smysluplnosti práce?
1:05 Má probíhat testování jen ze strany zaměstnavatele nebo též zaměstnance?
1:41 Kde má hranice téma pozitvního přístupu a soustředění se na silné stránky?
4:47 Je z dlouhodobného hlediska pro start-upy vhodné udržet přístup interní kouč–interní klient?
5:51 Jak na krizi?
6:40 Kdy je vhodné zlomit hůl, aniž bychc se musela cítit provinile?
8:39 Jak v krátkém čase vyhodnotit způsob komunikace a rozvoje členů nového týmu, který mám vést?
10:57 Je důležitá sebereflexe vedoucího pracovníka?
11:30 Máte konkrétní příklad tyrkysové organizace?
12:41 Jak nejlépe zkompetentnit tým OSVČ a zaměstnanců pracujících na společném projektu?
15:54 Jaké máte zkušenosti s B2B ve strojírenství? Jak zajistit, aby zákazníci reagovali na telefonáty a e-maily?
17:34 Jak přistoupit k rozvoji lidí, aby to fungovalo a všechny to bavilo?
19:13 Jak rozpoznat potenciál rozvoje a schopnosti?
20:09 Jak najít rovnováhu ve vztazích v rodinné firmě a jak vychovat nástupce a kompetentního leadera?
23:07 Jak nastavit a udržovat kompetenční model, aby byl funkční i za pár let?
24:08 Jak hájit vlastní kompetenci, pokud mě řídí člověk vyznávající mikromanagement?
26:20 Jak donutit zaměstnance, aby pracovali stejně, i když nejsem ve firmě?
27:07 Dobré rady zdravého a selského rozumu?
29:50 Jak motivovat kolegyni, která má nižší míru sebereflexe?