Zásady úspěšného obchodu, které přehlíží 80 % firem
Mít rostoucí prodeje je snem a cílem každého majitele firmy. Ne vždy se však daří prodávat tak, jak bychom si představovali. V čem je ale tajemství skutečně fungujícího obchodu? Je lepší vést obchod sám z pozice majitele firmy, nebo jej svěřit obchodníkům? Jak vlastně poznat, kdy je čas delegovat odpovědnost na obchodníka, nebo rozšířit obchodní tým? A co musím udělat krok po kroku, aby obchody fungovaly a firma dosahovala skvělých výsledků?
Na tato témata se zaměříme v nejnovějším webináři s Vladimírem Reiffem, který se v obchodním světě pohybuje přes 20 let.
S čím vám pomůžeme?
- Vysvětlíme si, co firmě přinese vybudování kvalitního obchodního týmu a naučíme se, jak poznat, že je tým potřeba rozšířit.
- Ujasníme si, že bez dobře zvolené obchodní strategie nemusí obchody fungovat ani se sebelepšími obchodníky.
- Naučíme se rozeznat dobře zvolenou obchodní strategii od té špatné.
- Zaměříme se na to, jak poznat, kdo je skutečně váš zákazník a co doopravdy potřebuje.
Přihlaste se na náš webinář a získejte praktické rady a tipy, díky kterým obchody ve vaší firmě skutečně porostou!
Chcete znát odpovědi na tyto otázky?
- Jak poznám, kdy musím obchodní činnosti předat na někoho jiného? A jak od základů vybudovat obchodní tým?
- Co potřebuji vědět o svých zákaznících, aby prodeje v mé firmě rostly?
- Bez čeho se obchodník neobejde, aby se mu dařilo zvyšovat prodeje?
- Proč je potřeba mít dobře zpracovanou obchodní strategii a nestačí pouze zkušený obchodní tým? A jak strategii nastavit?
- Co získám, když se rozhodnu ve firmě vybudovat obchodní tým? Proč bych jej měl mít ve své firmě?
Kdo vás kurzem provede?
Vladimír Reiff
Sales Consultant | System builder | Lecturer
Vladimír se začal obchodu věnovat v roce 2003. Postupně si prošel všechny klasické prodejní pozice, od „navolávače“ přes business development po account management. Ve chvíli, kdy se stal ředitelem obchodu, začala nová etapa učení, tentokrát ve dvou směrech – jak své znalosti a zkušenosti předat svému týmu a jak se současně zdokonalovat v roli manažera. K tomu patřilo i studium MBA na UAM (nyní essential college). Zde se zdokonalil hlavně v oblasti komunikace – díky kurzům našel strukturu, do které může intuitivně vykonávané činnosti zařadit, popsat a lépe, rychleji a mnohem cíleněji rozvíjet.
Základní informace
Majitele malých až středních firem, OSVČ
Termín:
21. 3. 2024, 18:00 – 19:00
Cena:
Zdarma
Registrace:
Vyplněním a odesláním registračního formuláře na této stránce.
Online vysílání:
Po registraci obdržíte email s odkazem na webinář. Připomínku na něj dostanete znova na email a také formou sms v den webináře.
Záznam:
Odesíláme do 2 dnů od vysílání webináře na váš email uvedený při registraci na tento webinář.
Klademe důraz na předávání důležitých vědomostí a dovedností, které skutečně pomáhají v každodenním byznysu. Na základě našich zkušeností s mnoha firmami víme, že většina problémů může být úspěšně řešena nebo dokonce předejita správnými postupy. Nevěříte? Zúčastněte se našeho webináře a vyzkoušejte osvědčené tipy i u vás ve firmě.
Jak se naše webináře líbily?
Studovali u nás
Kontaktní formulář
Nezobrazuje se vám registrační formulář? Ozvěte se nám na
e-mail [email protected] nebo na telefon 725 004 728.
Jsme moderní online portál, na kterém naleznete kurzy, webináře, podcasty a spoustu dalšího. Součástí našeho týmu jsou odborníci na nejrůznější oblasti s letitými zkušenostmi a naším cílem je předávat zkušenosti tak, abyste je mohli snadno převést do praxe. Jsme součástí vysoké školy essential college, která se zaměřuje výhradně na praxi zážitkovou výukou.