fbpx

kurz Category: Paid

Interní leadership trénink

V rámci tohoto výukového programu se budete zabývat: definování osobnosti leadera a následná sebereflexe trénink správných otázek ve správnou dobu aplikování různých přístupů leadershipu dle situace a sdílení výsledků Co si odnesete: Z pozice leadera se naučíte rozvíjet své pracovníky a vytvoříte prostředí porozumění a vzájemné důvěry.

Pozitivní psychologie v řízení lidí

V rámci tohoto výukového programu se budete zabývat: chápání roli lídra, umět ji používat a řídit organizaci s pomocí principů managementu rozdílnostmi mezi řízením organizace cestou managementu a leadershipu naučíte se pracovat se zpětnou vazbou pochopíte důležitost lidí uvnitř firmy a jak je důležité posilování kolektivu Co si odnesete: Systém a plánování je důležitá součást …

Pozitivní psychologie v řízení lidí Pokračovat ve čtení »

Anatomie komunikace

V rámci tohoto výukového programu se budete zabývat: všímání si neverbální komunikace svého protějšku rozlišování jednotlivých emocí, zvládání je a navozování porozumění s jakýmkoliv protějškem obohacení znalostí o dovednosti např. prosazování v diskuzích, matení druhého podáváním poloodpovědí a zvládání nadávek precizní vytrénování získaných dovedností Co si odnesete: Hlavním výstupem je pochopit na jakých principech funguje …

Anatomie komunikace Pokračovat ve čtení »

Jak více a lépe prodávat

Jak více a lépe prodávat, to je oč tu běží. V rámci tohoto kurzu se budete zabývat rolí obchodníka, prodejce a konzultanta. Budete řešit, jaká je vaše cílová skupina, co vlastně je váš produkt či služba a dozvíte se, jaká jsou pravidla pro úspěšný obchod. Kurz se skládá ze záznamů z dvou webinářů, prezentací, textových …

Jak více a lépe prodávat Pokračovat ve čtení »

Právo ve firemním prostředí

Vyznat se ve všech právních předpisech a nařízeních je pro někoho, kdo se neživí právnickou činností, takřka nemožný úkol. Doteď nám ale zbývaly pouze dvě možnosti – buď konzultovat každou maličkost či detail s právníkem (což se časem zatraceně prodraží) nebo hledat řešení na internetu a doufat, že je správné a aktuální, a že si …

Právo ve firemním prostředí Pokračovat ve čtení »

Marketing pro malé a střední firmy

Cílem tohoto kurzu je pochopit roli marketingu ve společnosti, najít pro něj správné místo a vybrat vhodné nástroje podle individuálních potřeb každé společnosti.  Kurz se skládá z řady praktických úkolů, jejichž spojením vznikne marketingový plán šitý vám přímo na míru. Průvodcem, který s vámi projde všemi tématy a pomůže nastavit marketingový plán, je Ing. Jitka Sládková, Ph. D. …

Marketing pro malé a střední firmy Pokračovat ve čtení »

Jak iniciovat a dotáhnout do konce krizové řízení

Krizová (či mimořádná) situace nemusí znamenat pouze aktuální problematiku ohledně koronaviru, může se objevit kdykoli jindy či může postihnout jen určité oblasti (celou firmu, tým, oddělení, osobní život, partnerství apod.). A právě proto jsme pro vás vytvořili tento kurz. Skládá se ze záznamů z dvou webinářů, prezentací, textových záznamů (skript) a jednoho zásadního úkolu. Tématika …

Jak iniciovat a dotáhnout do konce krizové řízení Pokračovat ve čtení »