Základy komunikace pro call centrum – interní kurz Stav Prozatím nepřihlášen Cena Uzavřeno Pro zakoupení kurzu se nejdříve přihlašte This kurz is currently closed Obsah kurzu Rozbalit vše ÚVOD 1. LEKCE – SEBEPOZNÁNÍ 3 Témat Rozbalit Lekce obsah 0% Hotovo 0/3 kroků 1.1. Koncentrační cvičení Jak to aplikovat? – Koncentrační cvičení 1.2. Jak žít více v přítomnosti? 2. LEKCE – ZDRAVÁ KOMUNIKACE 9 Témat Rozbalit Lekce obsah 0% Hotovo 0/9 kroků 2.1 ZDRAVÁ KOMUNIKACE / VNÍMÁNÍ A NESOUZENÍ 2.1.1 Prosté vnímání a nesouzení 2.1.2. Jak vést zdravou komunikaci Jak to aplikovat? Vnímání a nesouzení 2.2 ZÁKLADY NENÁSILNÉ KOMUNIKACE 2.2.1 Konstruktivní komunikace 2.2.2 Techniky přímé konstruktivní komunikace 2.2.3 Techniky nepřímé konstruktivní komunikace Jak to aplikovat? Konstruktivní komunikace Jak si navolat setkání, které povede k uzavření obchodu? ZÁVĚR