Rozvojové webináře
Manažerské webináře
Jak úspěšně vytvořit, oživit a spustit prodej produktu či služby z hlediska majitele firmy?
Jak ve firmě předcházet krizi a přijde-li, zvládnout ji co nejlépe?
Jak v roli představitele firmy k sobě úspěšně přitahovat talenty?
Jak úspěšně zajišťovat souběh rolí majitele firmy a jejího ředitele?
Jak zajistit ve své firmě autonomní vedení, abych v práci trávil méně času?
Jak si udržet zaměření na výsledky, ze kterých neodbočím a dosáhnu osobních i firemních cílů?
Jak nastavit KPI, aby daný člověk rád přinášel vynikající výsledky?
Jak ve firmě úspěšně ukončit stávající rok a naplánovat nový?
Kdy je vhodné dát lidem podíl ve firmě? Pokud vůbec.
Jak účinně nastavovat KPI a BSC?
Jak ve firmě účinně uplatňovat management i leadership?
Zpětná vazba; jak s ní pracovat, aby to opravdu fungovalo?
Jak umět precizně učit, trénovat a dosahovat excelentních výsledků?
Jak nastavit, oživit a rozvíjet “Učící se organizaci”?
⭐ Jak jsme trénovali hvězdy aneb věděním k prosperitě.
Jak zajistit, aby se každý člověk v organizaci choval tak, jako by mu patřila?
Jak ve firmě popsat organizační systém, aby fungovala i bez mojí přítomnosti?
Kterých 7 klíčových dovedností musí mít TOP manažer?
Jak nastavit fungující organizační systém ve firmě?
Jak uchopit a komunikovat firemní misi a vize, aby v souladu s tím opravdově fungoval každý pracovník?
1 ze 4
Předchozí Lekce
Další Lekce

Jak zajistit, aby se každý člověk v organizaci choval tak, jako by mu patřila?

Rozvojové webináře Jak zajistit, aby se každý člověk v organizaci choval tak, jako by mu patřila?
Předchozí Lekce
Zpět na Kurz
Další Lekce
Spravovat své soukromí
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Spravovat možnosti
{title} {title} {title}
Posun nahoru
Přihlásit se
Vstup do kurzu vyžaduje přihlášení. Zadejte své přihlašovací údaje níže.

Ztratili jste heslo?
Registrovat se
Prozatím nemáte účet? Vytvořte si jej!
Registrovat účet